Mijn klanten

Voor wie werkt De Personal Branding Coach

Klanten van De Personal Branding Coach zijn: zelfstandige professionals in dienstverlenende beroepen, zoals adviseurs (zakelijk, technisch, creatief), coaches, verkopers, ontwerpers, trainers, webdesigners, tekstschrijvers, fotografen, journalisten, masseurs, therapeuten, IT-ers, etcetera.

 

Mensen die vaak bijzonder gedreven zijn en veel ervaring hebben in hun vakgebied, maar die:

  • meer klanten willen;
  • zichzelf beter willen onderscheiden van hun collega’s;
  • hun expertstatus willen vergroten;
  • een hekel hebben aan koude acquisitie;
  • met meer gemak nieuwe opdrachten willen verwerven;

 

Waarom het ondernemerschap soms weerbarstig lijkt

Misschien ben jij ook gestart bent als zelfstandige en ben je nu al een tijdje zoekende omdat het niet zo goed (meer) loopt als je had gehoopt. Of je hebt altijd wel voldoende opdrachten gehad maar dat netwerk begint de laatste tijd wat op te drogen. En je hebt eigenlijk geen idee hoe je op een gestructureerde manier klanten werft. Je bent al een tijdje bezig als zelfstandig ondernemer en  je verdient op zich geen slechte boterham. Maar je hebt het idee dat het beter zou moeten kunnen of je wilt een hele nieuwe richting inslaan met je bedrijf.  Je zou nog flink willen groeien met je bedrijf en je zoekt nieuwe wegen om dit te bereiken.

 

Time for a change?

Is het voor jou ook tijd om aan je groei als ondernemer en als mens te werken? Veel mensen worden zelfstandig om hun ideale levensstijl te realiseren. Ze willen graag hun talenten tot ontwikkeling brengen, het werk doen dat ze het allerliefste doen, vrijheid verwerven en een (zeer) goed inkomen verdienen. Dat kun jij ook bereiken.

 

Sleutels voor een succesvol bedrijf

 

 

 

 

Er zijn een aantal essentiële successleutels, die ook jij kunt leren. Wat dacht je hiervan?:

  • Wanneer je jouw ijzersterke authentieke merk in kaart hebt, kun jij klanten gaan aantrekken. Voortaan kun je glashelder aangeven, wat je hen te bieden hebt.
  • Wanneer je jouw ideale klant – en jouw niche in de markt – in kaart hebt, gaan klanten zich herkennen in jouw aanbod. Voortaan kun je heel duidelijk communiceren welke problemen je voor hen oplost.
  • Wanneer je jouw authentieke merk en jouw unieke aanbod voor een duidelijke doelgroep kunt combineren, heb je een goede basis voor een slimme en succesvolle marketingaanpak. Voortaan werf je systematisch klanten.
  • Wanneer je een wervende website kunt maken, kun jij 24 uur per dag verkoop genereren. Voortaan krijg je méér klanten, terwijl je minder moeite doet.
  • Wanneer jij social media effectief leert inzetten, trek je heel gericht klanten naar je toe. Voortaan zoeken zij jou op, in plaats van jij hen.

 

Welke mindset helpt jou om succesvol te zijn?

 

  • Je bent gedreven om van jouw bedrijf een succes te maken.
  • Je vindt het altijd de moeite waard te investeren in zichzelf. Om dat je weet dat je op die manier alles uit jouw  bedrijf ( en uit jezelf) haalt wat erin zit.
  • Je vindt het leuk om nieuwe dingen te leren en je staat open voor innovatie.
  • Je bent heel betrokken bij je werk en je wilt willen echt iets bijdragen voor jouw klanten.

 

‘Terwijl we uitstellen, haalt het leven ons in’

 – Seneca-

 

Wil jij nu echt die nieuwe stap gaan maken en niet langer meer uitstellen waar je al lange tijd over droomt?

ik help je graag met de succesvolle opbouw van jouw bedrijf. Wil je hier meer van weten? Neem dan gerust contact met mij op. Mail naar saskia@depersonalbrandingcoach.nl of bel mij op 06 30 623 555.